• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
  • Home
  • ICT in de Praktijk
  • Nieuws
    • Channel
    • Cloud
    • Digitale Transformatie
    • Document Management
    • Information Management
    • Operational Technology
    • Networking
    • Onderzoek
    • Werving
    • Producten
    • Security
    • Spotlight on Partners
    • Telecom
    • Transport & Logistiek
    • Women in IT
  • Blogs
  • Over Focus on IT
    • Doelgroepen en bereik
    • Presenteer je bedrijf
    • Content as a Service
  • Contact
Focus on IT

Focus on IT

ICT in de Praktijk

presenteer je bedrijf

Extreme Networks verrijkt partnerprogramma met nieuwe voordelen

4 augustus 2022 | door: Redactie Focus on IT

Extreme Networks startte vandaag de Ignite Partner Conference in Boston met de introductie van nieuwe programma’s die partners een concurrentievoordeel geven bij de verkoop en implementatie van Extreme-oplossingen. Nieuwe elementen zijn onder meer badges en certificeringen, uitgebreide trainingsmogelijkheden, support bij het schrijven van subsidies en klantsuccesprogramma’s.

Vergroot technische expertise en verbeter leerervaringen met nieuwe trainingen

Partners hebben nu toegang tot nieuw trainingsmateriaal, waaronder een technische training over Extreme Fabric Connect, content over upsell en een productgerichte livestream-serie. Later in 2022 lanceert Extreme het Extreme Certified Professional-programma. Dit uitgebreide en modulaire curriculum biedt partners meer keuze en diepgaande technische training via een nieuw videoportal. Al met al een verbeterde leerervaring. Partners die momenteel een Extreme Certified Specialist-badge hebben, kunnen hun training via nieuwe cursussen naar een hoger niveau tillen. Zo kunnen ze zich kwalificeren als Extreme Certified Professional, waardoor ze hun toegenomen kennis van de Extreme-technologie kunnen gebruiken om klanten meer keuze te bieden in Extreme-oplossingen. Zo kunnen ze klanten beter adviseren hoe ze het maximale halen uit hun gebruik van Extreme-oplossingen.

Customer Success Support

Extreme breidt de Customer Success-programma’s uit om partners en klanten te helpen duurzame waarde te garanderen tijdens de levenscyclus van Extreme-abonnementen. Klantsuccesprogramma’s vergroten de acceptatie, het gebruik en de loyaliteit door middel van praktische tutorials en een inkijkje in de best practices. Klanten zullen profiteren van versnelde onboarding, bewezen successen en snellere implementaties, terwijl partners de klantloyaliteit kunnen verbeteren en nieuwe cross-sell- en upsell-mogelijkheden krijgen.

Grant Writing Services helpen klanten met aanvragen financiering en subsidies

Extreme biedt nu ook support voor het schrijven van subsidies. Hiermee kunnen partners in aanmerking komende klanten helpen te profiteren van de miljoenen subsidies die jaarlijks beschikbaar zijn. Naast schrijfsupport, kan dit team van experts klanten en partners helpen bij het identificeren van financieringsmogelijkheden voor wereldwijde projecten, het opstellen van subsidievoorstellen en bieden ze support tijdens het hele subsidietoekenningsproces, inclusief succesvolle projectimplementatieplannen zodra subsidies zijn toegekend.

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Footer

Een uitgave van: Bizzer Media
Uitgever: Ido Kramer
Constantiastraat 46
1215 CK Hilversum
06 – 46 854 345
redactie@focuson-it.nl

Cookie Beleid
Privacyverklaring
  • Blogs
  • Nieuws
  • Over Focus on IT
  • Praktijk
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Zoeken

Copyright © 2022 · Focus on IT · Log in