• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst
  • Home
  • ICT in de Praktijk
  • Nieuws
    • Channel
    • Cloud
    • Digitale Transformatie
    • Document Management
    • Information Management
    • Operational Technology
    • Networking
    • Onderzoek
    • Werving
    • Producten
    • Security
    • Spotlight on Partners
    • Telecom
    • Transport & Logistiek
    • Women in IT
  • Blogs
  • Over Focus on IT
    • Doelgroepen en bereik
    • Presenteer je bedrijf
    • Content as a Service
  • Contact
Focus on IT

Focus on IT

ICT in de Praktijk

presenteer je bedrijf

Freshworks introduceert het Summer ’22 productaanbod

3 augustus 2022 | door: Redactie Focus on IT

Freshworks introduceert het Summer ’22 productaanbod. Deze software suite, met innovaties voor klanten- en medewerkersbetrokkenheid, maakt slimmere klantinteracties mogelijk.

Freshchat is een applicatie met AI bot en conversational messaging, en vormt samen met Freshmarketer en Freshsales de unified customer record-architectuur. Deze suite optimaliseert de customer experience en engagement door verschillende berichtenkanalen op één centraal platform te verzamelen. Dit zorgt voor slimmere en doelgerichtere interacties tussen klanten en werknemers. 

“Hoe beter u uw klanten kent, hoe beter u ze tevreden kunt stellen en hoe vaker ze zullen terugkomen”, zegt Prakash Ramamurthy, Chief Product Officer bij Freshworks. “Interactie staat centraal bij klantcontact. Freshworks levert een krachtig dataplatform voor sales, marketing en support, zodat klanten en medewerkers betere gesprekken kunnen voeren met altijd de juiste context.”De Freshworks Summer ’22 Suite is samengesteld om het werk eenvoudiger, productiever en leuker te maken – met gebruiksvriendelijke automatisering die snel te implementeren is. De AI zit standaard ingebouwd en is dus niet later pas toegevoegd. 

Uit data van Freshdesk en Freshchat klanten uit 2021 bleek dat klantenservicemedewerkers die Freshchat AI-powered bots gebruiken, meer dan 37 uur per interactie bespaarden, of de gemiddelde oplostijd met 94% verbeterden vergeleken met bedrijven die alleen de supportdesk van Freshdesk gebruiken. 

Ron Davis, IT-manager bij Mimeo (cloudbased B2B printservicebedrijf) is gebruiker van meerdere oplossingen van Freshworks: “Freshworks biedt een moderne, gebruiksvriendelijke en flexibele oplossing die een ware revolutie teweeg heeft gebracht in hoe wij onze klanten helpen. De oplossingen zijn eenvoudig in te passen in onze systemen, waardoor we onszelf blijven verbeteren. Hierdoor zijn we onze klanten, bedrijven, scholen en particulieren wereldwijd, nog beter van dienst, zodat zij betere afdrukken kunnen maken.”

Primaire Sidebar

Nieuwsbrief

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Footer

Een uitgave van: Bizzer Media
Uitgever: Ido Kramer
Constantiastraat 46
1215 CK Hilversum
06 – 46 854 345
redactie@focuson-it.nl

Cookie Beleid
Privacyverklaring
  • Blogs
  • Nieuws
  • Over Focus on IT
  • Praktijk
  • Facebook
  • LinkedIn
  • Twitter
  • YouTube

Zoeken

Copyright © 2022 · Focus on IT · Log in