Heb jij binnenkort een sollicitatiegesprek en wil je die nieuwe baan graag binnenhalen? Dan wil je er natuurlijk alles aan doen om een fenomenale indruk te maken. Hoe je dat doet? Iris Beeren is Happiness Officer bij IT consultancy Bizzomate en zij ontvangt bijna dagelijks sollicitanten. Wij hebben haar vijf gouden tips op een rijtje gezet. Tip 1: Wees nieuwsgierig en … [Lees meer...] over5 gouden tips om je voor te bereiden op een sollicitatie als Mendix-consultant
Blogs
Netwerkmodernisering is de basis voor elke digitale transformatiestrategie
Digitale transformatie en cloudadoptie zorgen voor meer aandacht voor netwerken, die gemoderniseerd moeten zijn, omdat ze alle onderdelen van de enterprise backbone met elkaar verbinden. Zonder een goed functionerende enterprise backbone hebben organisaties geen toegang tot hun private en public clouds en datacenter waardoor processen stilstaan. Het netwerk speelt een … [Lees meer...] overNetwerkmodernisering is de basis voor elke digitale transformatiestrategie
Traditionele IT governance voldoet niet meer
Jon Scolamiero, Lead Field Product Manager bij Mendix De term IT governance schrikt bijna iedere IT’er af. Dit komt omdat de term vaak verkeerd wordt gebruikt. Soms onbedoeld zoals het vage "governance als onderdeel van de bedrijfsstrategie", soms bewust zoals het altijd populaire "omdat ik het zeg”. Hierdoor wordt IT governance vaak gezien als manier om mensen onder druk te … [Lees meer...] overTraditionele IT governance voldoet niet meer
Vergeet het netwerk niet!
Workation. Drie jaar geleden bestond het woord nog niet, nu adverteren reisbureaus ermee. Werken én genieten in een zonnig oord: werknemers en werkgevers zien het als een aantrekkelijke extra arbeidsvoorwaarde. Deze manier van werken is mogelijk dankzij drie IT-trends: cloudification, BYOD en plaats- en tijdonafhankelijk werken. De massale overstap op cloudapplicaties die we … [Lees meer...] overVergeet het netwerk niet!
De kijk van een moderne CEO op digitale transformatie
Er is veel focus op klantervaring. Begrijpen wat klanten nodig hebben en verwachten - en dit consistent leveren - is een essentieel onderdeel van het behouden van tevreden klanten en het versterken van concurrentievoordeel. Customer experience - hoe cruciaal en uitdagend het ook mag zijn - is echter slechts een onderdeel van de noodzaak voor digitale … [Lees meer...] overDe kijk van een moderne CEO op digitale transformatie





