Hybride werken heeft in coronatijd een gigantische vlucht genomen. Volledig terug naar het oude normaal? Nee, dat gaat echt niet meer gebeuren. Het is pas net begonnen, benadrukte Oliver Bendig tijdens Digital Workspace World 2022. Volgens de CEO van Matrix42 staan we aan de vooravond van een nieuwe revolutie op het gebied van digitale werkplekoplossingen. “IT has just … [Lees meer...] over‘Steeds meer van IT operation naar AI operation’
Blogs
Wachtwoorden zijn de kiezel in de schoen van de online shoppers
We kennen het allemaal, je wilt iets kopen en je en staat op het punt om je aan te melden op een website. Er is alleen één probleem: je bent het wachtwoord vergeten. Met de automatische invulfunctie kom je niet ver. Je probeert de naam van je huisdier, adressen en getallencombinaties, maar het haalt allemaal niets uit. Dan maar je wachtwoord resetten, zodat je een e-mail … [Lees meer...] overWachtwoorden zijn de kiezel in de schoen van de online shoppers
Van digitale naar constante transformatie
In een wereld waarin digitale transformatie domineert, staan bedrijven vandaag voor een immense uitdaging: hoe kan jouw bedrijf blijven digitaliseren en innoveren? De recente pandemie heeft geleid tot nieuwe bedrijfsmodellen en manieren van werken. Dit bracht digitaliseringsinitiatieven in stroomversnelling. Organisaties moesten dringend werk op afstand doen en inspelen op … [Lees meer...] overVan digitale naar constante transformatie
Alle data kwijt… Je moet er niet aan denken!
Vandaag, 31 maart is het weer internationale World Backup Day, om ons eraan te herinneren dat onze kostbare gegevens beschermd moeten worden tegen verlies door bijvoorbeeld ransomware, malware, hardwareproblemen of menselijke fouten. Hoewel het maken van back-ups een logische stap en een vast, terugkerend proces zou moeten zijn, wordt het toch nog vaak over het hoofd gezien … [Lees meer...] overAlle data kwijt… Je moet er niet aan denken!
De grote winst van geautomatiseerd klantcontact
De concurrentie wordt alsmaar heviger en klanten verwachten een naadloze digitale ervaring die inspeelt op hun voorkeuren. Om het vertrouwen van klanten te winnen en zich te onderscheiden is het cruciaal dat organisaties de klantervaring verbeteren. Klantinteractie moet beschouwd worden als hoofdzaak in plaats van bijzaak. Daarvoor is een grote omslag nodig die echter … [Lees meer...] overDe grote winst van geautomatiseerd klantcontact