Verizon Business publiceert vandaag het rapport ‘2023 Payment Security Report Insights’ in het kader van de naderende deadline voor compliance met Payment Card Industry Data Security Standard (PCI DSS) 4.0. Deze nieuwe versie vertegenwoordigt de meest ingrijpende wijziging van deze standaard sinds 2004. De aanpassingen zijn van invloed op alle organisaties - van webwinkels tot … [Lees meer...] overVerizon Business publiceert 2023 Payment Security Report
Onderzoek
Onderzoek: consumenten hebben een verkeerd beeld van de impact van AI op winkelervaringen
Consumenten willen profiteren van het gemak van AI, maar zijn tegelijkertijd bezorgd over deze technologie. Retailers hebben daarom de taak hun publiek voor te lichten. Deze bevindingen komen uit een nieuw onderzoek van SAP Emarsys onder 4.000 Amerikaanse shoppers. Slechts de helft (51%) van de consumenten gelooft dat AI een positieve invloed heeft op hun ervaringen in de … [Lees meer...] overOnderzoek: consumenten hebben een verkeerd beeld van de impact van AI op winkelervaringen
8 op 10 Nederlanders vinden internet onveilig voor kinderen
8 op de 10 Nederlanders denken dat kinderen niet veilig kunnen internetten zonder blootgesteld te worden aan schadelijke inhoud. Zij zijn vooral bang dat kinderen online worden benaderd door volwassenen die hen kwaad willen doen (81 procent). Dat blijkt uit de Flash Eurobarometer-enquête onder ruim 26.000 EU-burgers uit 27 lidstaten. Een grote meerderheid van de Nederlanders … [Lees meer...] over8 op 10 Nederlanders vinden internet onveilig voor kinderen
SecOps van Fortinet reduceren detectie- en responstijd dankzij AI
De Security Operations (SecOps)-oplossingen van Fortinet verbeteren de detectie en indamming van cyberbedreigingen, beveiligingsanalyses en incidentrespons. Ze verhogen de operationele efficiëntie van security-teams in sommige gevallen zelfs met 86%. Organisaties waren daarnaast in staat om de cyberrisico’s terug te dringen en hun security-teams te helpen om meer in minder tijd … [Lees meer...] overSecOps van Fortinet reduceren detectie- en responstijd dankzij AI
Microsoft het meest geïmiteerde merk bij phishing-pogingen
Check Point Research (CPR) heeft zijn Brand Phishing Report voor het tweede kwartaal van 2023 gepubliceerd. Het rapport belicht de merken die in april, mei en juni 2023 het vaakst werden geïmiteerd door cybercriminelen in hun pogingen om persoonlijke informatie of betalingsgegevens te stelen. Technologiebedrijf Microsoft is in de ranglijst gestegen van de derde plaats … [Lees meer...] overMicrosoft het meest geïmiteerde merk bij phishing-pogingen