SAP en Google Cloud integreren hun eigen open data cloud-omgevingen met behulp van SAP Datasphere en passen Vertex AI toe om de gecombineerde dataset te kunnen analyseren of gebruiken. Met deze uitgebreide samenwerking kunnen organisaties nieuwe oplossingen ontwikkelen die gebruikmaken van data-integratie en generatieve AI. De nieuwe oplossingen zijn toegespitst op … [Lees meer...] overSAP en Google Cloud breiden open data cloud uit met nieuwe generatieve AI-oplossingen
Digitale transformatie
Zoom lanceert Production Studio en vernieuwde app
Zoom lanceert Production Studio en voegt Zoom Events toe aan de mobiele app. Met Production Studio is het mogelijk om makkelijker webinars te creëren zonder hulp van een professional. Met de nieuwe functies kunnen evenementorganisatoren eenvoudiger een community bouwen en verbonden blijven met zowel fysieke als virtuele deelnemers na afloop van het evenement. Production … [Lees meer...] overZoom lanceert Production Studio en vernieuwde app
Smeding verwerkt 6.000 agf-orders per dag met SAP S/4HANA
Smeding Groenten en Fruit levert elke week meer dan 3 miljoen kilo groenten en fruit aan klanten in foodservice en foodretail. Dat doet het via de warehouses in Sint Annaparochie en Breda. Van grote bestellingen voor de grootgrutters tot de levering van een ui aan de snackbar op de hoek; Smeding heeft zichzelf in de markt weten te onderscheiden in het fijnmazig verzamelen en … [Lees meer...] overSmeding verwerkt 6.000 agf-orders per dag met SAP S/4HANA
Hexaware gaat samen met Microsoft innovatie stimuleren met generatieve AI
Hexaware, een leverancier van IT-diensten en -oplossingen, heeft onlangs een samenwerking met Microsoft aangekondigd om innovatie te stimuleren voor organisaties die klaar zijn om de toekomst te omarmen. Daarbij gaat Hexaware de kracht van generatieve kunstmatige intelligentie (AI) benutten in de vorm van Tenjin for Knowledge Services. Tenjin for Knowledge ServicesTenjin for … [Lees meer...] overHexaware gaat samen met Microsoft innovatie stimuleren met generatieve AI
Onderzoek: consumenten hebben een verkeerd beeld van de impact van AI op winkelervaringen
Consumenten willen profiteren van het gemak van AI, maar zijn tegelijkertijd bezorgd over deze technologie. Retailers hebben daarom de taak hun publiek voor te lichten. Deze bevindingen komen uit een nieuw onderzoek van SAP Emarsys onder 4.000 Amerikaanse shoppers. Slechts de helft (51%) van de consumenten gelooft dat AI een positieve invloed heeft op hun ervaringen in de … [Lees meer...] overOnderzoek: consumenten hebben een verkeerd beeld van de impact van AI op winkelervaringen