Vandaag, 31 maart is het weer internationale World Backup Day, om ons eraan te herinneren dat onze kostbare gegevens beschermd moeten worden tegen verlies door bijvoorbeeld ransomware, malware, hardwareproblemen of menselijke fouten. Hoewel het maken van back-ups een logische stap en een vast, terugkerend proces zou moeten zijn, wordt het toch nog vaak over het hoofd gezien … [Lees meer...] overAlle data kwijt… Je moet er niet aan denken!
Blogs
De grote winst van geautomatiseerd klantcontact
De concurrentie wordt alsmaar heviger en klanten verwachten een naadloze digitale ervaring die inspeelt op hun voorkeuren. Om het vertrouwen van klanten te winnen en zich te onderscheiden is het cruciaal dat organisaties de klantervaring verbeteren. Klantinteractie moet beschouwd worden als hoofdzaak in plaats van bijzaak. Daarvoor is een grote omslag nodig die echter … [Lees meer...] overDe grote winst van geautomatiseerd klantcontact
Technologie trends van 2022
Technologie trends van 2022Technologische verandering draait om mensen. En in 2022, het tijdperk van hybride werk, meer dan ooit. De grootste trends in technologie gaan over de nieuwe manieren waarop we met elkaar werken en verbinden - en hoe technologie dit mogelijk maakt. Door de pandemie zijn technologische veranderingen gehaast in een stroomversnelling geraakt. Dit … [Lees meer...] overTechnologie trends van 2022
Grip houden op de hybrid cloud van je organisatie
Voor het faciliteren van de ICT-infrastructuur kiezen steeds meer organisaties voor een combinatie van on-premise hardware, private en public: ook wel hybrid cloud genoemd. Waar moeten organisatie rekening mee houden als ze hiervoor kiezen en hoe zorgen ze ervoor dat ze grip en overzicht op hun hybrid cloud houden? In de begindagen van de automatisering stond alle … [Lees meer...] overGrip houden op de hybrid cloud van je organisatie
6 op de 10 besluitvormers zien verschuiving in businessfocus door corona
Zes op de tien besluitvormers geven aan dat de businessfocus van hun organisatie door corona verschoven is naar een ander klantsegment of andere eindklant. Dit blijkt uit de Ordina Digital Monitor, een onderzoek onder ruim 1200 Nederlandse besluitvormers. Het investeren in nieuwe techniek en technologie was de belangrijkste succesfactor om de verschuiving te kunnen realiseren. … [Lees meer...] over6 op de 10 besluitvormers zien verschuiving in businessfocus door corona